Längtar efter något som kan rädda mig


Sitter just nu i myskläder framför skoldatorn som jag fick idag. Känns riktigt bra med en egen dator, visst den är liten men det tycker jag bara är bra faktiskt. Läxorna börjar komma nu sakta men säkert, fått både glosor och stenciler som ska göras. Känner på mig att det kommer bli mycket plugg det här året. Men häromdagen slutade jag faktiskt på innebandyn, tyckte inte det var lika kul längre och det tog så mycket tid, så då lär jag ju ha mer tid för skolan.
Idag var jag hos syv och fick en sådan där antagningslapp ifall jag vill byta linje. Har absolut ingen aning om hur jag ska göra. Allt är som ett enda stort frågetecken! Det är lika bra att stanna kvar kanske... Nu ska jag plugga lite, ciaoooooo

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hoppas du hittar något som passar dig perfekt! Men det känns lite lustigt att börja med nytt :P

Men va tråkigt att du slutat med innebandyn :( .. men du är hjärtligt välkommen till Husqvarna ;D du kan börja med oss i div 3 (vi spelar lite på skoj) :D

2011-09-02 @ 13:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0