When the wind is blowing in your face


Pluggar pluggar pluggar, måste erkänna att jag är kung på att lära mig glosor. Dom sitter typ efter fem minuter, väldigt bra egenskap haha! Gårdagen var så sjukt bra, jag tror inte ni förstår hur kul det var att träffa dessa älskade tjejer igen. Även att själva återträffen var riktigt dålig så hittade vi på annat och hade kul tillsammans. Har redan börjat planera när vi ska träffas igen, Liseberg, kryssning, roadtrip. Jag är säker på att jag kommer få många fler fina minnen med dem!
Strax ska jag dra hem till bror min, ska äta lite kvällsmat och bara mysa där tillsammans med familjen. Dessutom var resten av familjen (ja jag har en ganska stor familj, och krånglig dessutom) och åt söndagsmiddag innan, det var trevligt. Känslan när en liten fyraårig kille kommer springades i hundra tio mot en och skriker Ellen, den är bra den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0