Svar

Anonym om Keep your head up, keep your heart strong:
ellen! skönt att du mår bättre, är precis i samma svacka..allt känns otroligt jobbigt, man längtar tillbaka till sommaren och högstadiet och känner att allt inte alls är lika bra som förrut! Ibland känns de som jag inte ens var i england, allt gick så fruktansvärt fort och man levde som i en bubbla, och sen när man kom hem började man helt plötsligt gymasiet och de känns som man inte hänger med i tempot! Aja, skönt att du kommit ur de iaf! :) saknar dig!

Svar: Kan detta vara Alida? Haha jag tippar på att det är det i alla fall :) Men ja jag vet precis vad du pratar om, det är otroligt jobbigt. Och om jag har kommit ur svackan kan jag kanske inte riktigt säga heller, det går upp och ner liksom. Men åt rätt riktning absolut! Saknar dig med, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0