Men i min trädgård är det visset, mörkt och kallt

Jag känner att jag har varit väldigt negativ på senaste tiden. När jag tittar tillbaka på några veckors gamla inlägg var jag så glad och kände att livet är riktigt bra men jag har liksom tappat den tanken någonstans på vägen. Jag antar att jag bara är inne i en svacka nu, det är väl vi alla någon gång. Men jag saknar bara allt så fruktansvärt mycket. Allt var så perfekt, så himla bra ett tag men nu känns det inte så längre. Jag har verkligen inte förlorat någonting men jag har gått vidare i livet. Ett steg som jag var tvungen att ta. Allt är okej nu men inte mer och jag vill ha just det där mer. Inte bara känna att livet funkar utan att fan vad bra livet är, vad lycklig jag är. Visst livet är inte alltid så men om jag hade det så otroligt bra för bara några månader sedan hur kan allt det vara borta nu? Jag försöker i alla fall att vara så positiv som möjligt men det är inte alltid lätt. Tack och lov att en bra helg väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0