If we could turn back time


Jag tycker inte om den här delen av mitt liv. Vill så gärna att tiden ska gå framåt hela tiden, eller ännu hellre tillbaka. Jag saknar allt så, jag trivs inte som det är nu. Det här livet vill jag inte leva, jag vill inte ha den här vardagen. Jag känner bara tomhet och saknad ingen kärlek och värme. Hur kunde allt vara så bra utan att jag såg det, utan att jag märkte hur fantastiskt allt var. Nu, helt plötsligt står jag här och vill tillbaka. Tillbaka till livet som var så perfekt. Jag vill uppleva allt igen igen och igen. Jag vill inte stanna där för alltid, men jag vill för alltid ha det så bra. För alltid känna glädje och lycka var jag än var. Nu är det inte så längre. Det kanske kommer bli det igen men just nu känns allt så otroligt långt borta. Jag vill inte behöva längta efter lycka, jag vill inte längta efter att bli äldre. Jag vill ha tillbaka allt.

Kommentarer
Postat av: HannahClara

Du är grym min vän jag vill tillbaka so bad! Jag älskade det men jag lovar att nästa sommar ska bli lika bra! pusss love u!

2011-10-05 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0