I ain´t missing you yet



Woops jag blev genast lite mörkhårigare! Bara toning, min utväxt från slingorna i somras började komma fram igen och tänkte att varför inte göra det mörkbrunt. Blev rätt bra ändå, är dock osminkad och blek i ansiktet på bilden. Sitter just nu och jobbar med min religionsuppgift, vet inte hur många gånger jag har sagt det nu haha. Men jag har tyvärr bara skjutit upp den hela tiden. Hatar uppgiften kan jag säga, fattar knappt vad man ska göra. Tänkte i alla fall se till att bli klar med den nu och sen bara ta det lite lungt. Ikväll ska jag med Matilda och födelsedagsbarnet Alma på Halloween fest, dock inte utklädd. Hörs senare, ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0