Every feeling, every word, I´ve imagined it all

happy and alive
Kom hem från skolan ganska nyss, ska ta och göra mig lite smoothie tänkte jag och plugga. Ja plugga, jag har en inlämning kvar och tusen sidor i matte boken. Känner att jag vill bli klar med inlämningen och i alla fall göra hälften av matten så att jag kan ta det lugnt på lovet sen. Jag kan verkligen behöva det. Få tänka och känna efter lite hur jag egentligen har det. Jag hatar dessa svackor, jag förstår inte hur de bara kan dyka upp sådär och förstöra tillvaron. Om några timmar ska jag i alla fall dra ner till friskis och träna med Malin, sedan traska hem igen och bara mysa med mamma och pappa. Indisk mat skulle det tydligen bli i kväll. Hoppas att ni alla får ett riktigt bra höstlov, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0