Always love even when you want to fight

Jag har inte riktigt haft tid för bloggen de senaste dagarna och idag kommer jag inte heller ha särskilt mycket tid. Både i torsdags och igår har jag umgåtts med Ida. I torsdags var vi och fikade på Johans och igår var vi och käkade libanesisk mat och sedan gick vi på bio. Super mysigt! En riktigt bra start på helgen och den kommer sluta minst lika bra. Idag är det dags för sts reuinon, som jag har längtat! Återträff i Göteborg för alla som var på språkresa med sts i somras. Det ska bli så himla kul att träffa alla igen, längtar ihjäl mig!!!! Men nu måste jag göra mig i ordning för snart kommer Matilda hit och vi väntar finbesök från Ljungby. Hoppas att ni får en lika bra helg som jag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0