Well well well

Hej alla fina! Det har varit en bra dag idag. De flesta i klassen har gått runt med sina sucktröjor och jag insåg hur mycket jag kommer sakna alla. Nu är det endast tre veckor kvar och sen är det dags att säga hejdå till Junedal och de tre underbara åren som jag har haft där. Annars har jag inte gjort så mycket idag, tittat på film, tränat ehh ja det va typ allt! Förövrigt måste jag säga förlåt för att jag aldrig gör några roliga inlägg längre. Men jag har en liten svacka nu när det gäller kläder oså. Så ni får leva med det ett tag. Ha det svin bra nu och bara så ni vet så tar jag bort tandställningen imorgon, om jag inte redan sagt typ tusen gånger haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0