The boat that rocked

Min dag har varit suuper! Jag började klockan tio i tio, hur skönt? Då hade vi syslöjd och det är alltid chill. Dessutom håller jag på att göra om ett linne som jag faktiskt tror att jag kommer kunna använda sen! Efter syslöjden hade vi iallafall lunch och sen skulle vi haft idrott men den var inställd. Då hade vi hela tre timmar och fyrtio minuters håltimma! Så då bad vi läraren om att få gå hem istället och jobba hemma, och det fick vi! Super skönt! Så just nu håller jag på att baka bullar som klassen ska sälja på torget på lördag. Och sen blir det träning, härligt!

Kommentarer
Postat av: malin

härlig dag :)



Ska du göra något skoj i helgen ?

Kramis

2011-03-23 @ 21:29:28
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0