Run bitch run

Eftersom att jag inte har varit ute och sprungit på månader var det superduper skönt att springa innan! Dock frös jag ihjäl om öronen men det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara faktiskt. Förövrigt har jag precis lagt alla skolböcker åt sidan och nu blir det antagligen att glo på tv lite. I morgon drar jag till Ulricehamn med skolan och åker skidor. Jag var inte alls taggad för det innan men min käre vän Matilda har gjort mig laddad! Hoppas att ni har haft en bra tisdag, ciao

Kommentarer
Postat av: emma

svar: men åh tack ellen! du anar inte hur glad jag blir:D tack detsamma sötis, verkligen<3

2011-03-02 @ 21:24:03
URL: http://emmaottilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0