Hey mickey, mickey hey

Dålig uppdatering på sistone? Ehh, ja! Men det ska det bli bättring på, eller jag ska försöka iallafall. Både min dag igår och idag har varit bra! Igår efter skolan stack jag på stan med Eve och Matilda. Med mig hem fick jag en bh från ginatricot. Jag kanske lägger ut en bild på den någon dag framåt. Efter stan var jag och Malin ute och sprang, det var riktigt gött som vanligt! Denna dagen har inte bestått av så mycket. Skola, träning och chill. Imorgon blir det skola som vanligt och efter det bjuds det på löpning med laget. Sleep well!

Kommentarer
Postat av: malin

sv: Min dag har varit bra. Hade prov i 4h. seg i huvudet :P haha

Skulle behöva nya underkläder jag med. Man kan aldrig få för mkt av det ;)

kramis

2011-03-10 @ 14:05:28
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0