I´ve got those happy feet


weheartit
Jag är lycklig. Idag har det återigen varit en bra dag och snön och den braiga julkalendern gör mig glad. Efter skolan träffade jag Ida och fikade på Johans. Vi håller fast vid våran grej och det var mysigt som vanligt. Riktigt fin tjej det där. Resten av veckodagarna kommer också bli bra, jag ska träffa fint folk i stort sett varje dag. Det är bara skolan som gör mig lite deprimerad. Orkar-inte-mer-plugg-nu. Det räcker seriöst. Vi har bara smågrejer den här veckan men dom där små rackarna irriterar mig som bara den. Det gäller väl bara att stå ut antar jag. Det är december vilket betyder att mysfaktorn är på topp och man kan äta hur många lussekatter man vill, nästan. Om två veckor är det jullov och då kommer jag vara såååå glad.

Kommentarer
Postat av: emma skog

ja du vet vem det är, men det är lite bättre nu iallafall! men vi får försöka hitta någon dag gumman!

2011-12-07 @ 20:19:13
URL: http://emmaskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0