OH MOTHER

Hej godingar! Är på bra humör just nu, mina underbara vänner gör mig så glad! Dagen började med skola som vanligt. Efter skolan gick jag på stan med Jessica och Martina. Vi kikade runt i lite olika butiker och både Jessica och Martina hittade något. Det gjorde däremot inte jag, eller jo men jag är pank.... haha! Efter ett tag på stan skulle Jessica gå, så jag och Martina vandrade vidare till design house och där köpte jag en present till min kära mor. Hon fyller nämligen år idag, grattis mami! Efter det gick vi till McDonalds och där satt vi säkert i en timma eller något. Sen kom Martinas mamma och hämtade oss och nu sitter jag här. Det är dags för plugg nu så vi hörs senare. Kram!


En gammal bild på mig och mamma. Grattis mamma, jag älskar dig!


Just nu sitter jag och spelar sönder Samson-Regina Spektor , sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0