ONT OM ORD


Jag förstår om det inte är så kul att kika in här på bloggen nästan varje dag och så har jag inga nya inlägg. Men jag har inte tid asså. Ska verkligen försöka bättra mig!
Vad händer annars? Innan idag va jag på JP (Jönköpings Posten) och snackade med en kille där om ett jobb som jag blivit erbjuden om. Jag tog det såklart och om två veckor ska jag testa första gången! Jag är riktigt nervös faktiskt men det kommer nog bli kul också!
Förövrigt är jag skjuukt sugen på marabou , men nej!
Bye!

Kommentarer
Postat av: emma

sötis <3 (:

2010-11-11 @ 17:18:27
URL: http://emmaottilias.blogg.se/
Postat av: anja

håller med emma där, ellen du är så söt :D <3

2010-11-11 @ 20:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0