Got this feeling that you can´t fight

Är bara så jävla. Allt bara rullar liksom. Så bra väder, så bra musik i öronen. Allt gör mig så fruktansvärt glad. Det är inte alls långt kvar till USA nu och jag vet att sommaren kommer komma lika snabbt. Känslan av att ha sommarlov, springa runt i shorts och le åt livet. Vara glad för precis ingenting, bara veta att allt är så fruktansvärt bra. Är så glad så glad så glad. Har så fint folk omkring mig också. Stör mig inte ens på grannen under mig som alltid sjunger så jävla fult. Det låter fint för en gångs skull. Har inga problem med att öppna matteboken och räkna ut massa tråkiga formler idag. I´m young enough to say this has gotta be the good life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0