Can you go far far away without leaving me

Idag hittade jag äntligen en klänning till skolavslutningen! Det är en blommig volang klänning från MQ. Dock lade jag undan den så jag ska gå ner och köpa den i morgon. Vilket betyder att jag inte har någon bild på den än. Så ni får hålla er tills i morgon! Men den var riktigt söt faktiskt så jag hoppas att det blir bra. Annars har det varit en riktig go dag idag. Om jag ska sammanfatta den så har den bestått av jobbigt men roligt skrivande, käk på Jensen´s, en liten runda på stan, några oth avsnitt och lite fotboll med pappsen. I morgon är det städdag vilket lär betyda att skåps nyckeln ska lämnas in. Slutet närmar sig med stormsteg! Goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0