Svar

Anonym om Jag är nöjd med min värld precis som den är:
Vilken linje har du valt och vilken skola? :)

Svar: Jag har valt Samhäll Media på Per Brahe gymnasiet här i Jönköping. Jag är ganska intresserad av media då jag skulle kunna tänka mig att jobba på en tidning som journalist eller den som sköter layoten i framtiden. Jag arbetar på Jönköpings Posten redan nu för er som inte förstått det. Dock är det på sportavdelningen och det är inte riktigt vad jag skulle välja som yrke när jag blir äldre.
Mitt val till gymnasiet var inte så svårt. Jag har nästan alltid haft i bakhuvudet att jag skulle gå något med media. Så därför hade jag inga problem när väl valet kom. Dock har jag velat lite efter att jag har valt. Jag var ett tag inne på att gå ekonomi. Men nej, nu har jag bestämt mig helt för att gå Samhäll Media. Men jag är lite intresserad av ekonomi också men jag känner att jag lika väl kan ta kurser om det på Högskolan efter gymnasiet. Så med andra ord väntar det tre år för mig på Per Brahe efter sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0