Keep your head up, keep your heart strong

Jag är glad idag och det känns så fruktansvärt härligt! Insåg helt plötsligt att nej livet är inte perfekt, det kommer tuffa stunder ibland men då kan du fan inte deppa över det varje dag och inte ens försöka att vara lycklig. Så nu gör jag så gott jag kan, gör det bästa av situationen och helt plötsligt insåg jag att jag har det rätt bra ändå! Så nu lovar jag att det inte ska bli några deppiga texter på ett tag haha. Tänkte ta och titta på något One Three Hill avsnitt nu, lääätt bästa serien! Sedan drar jag mig ner mot stan för att möta Malin och gå och käka. Happyfaceeeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

ellen! skönt att du mår bättre, är precis i samma svacka..allt känns otroligt jobbigt, man längtar tillbaka till sommaren och högstadiet och känner att allt inte alls är lika bra som förrut! Ibland känns de som jag inte ens var i england, allt gick så fruktansvärt fort och man levde som i en bubbla, och sen när man kom hem började man helt plötsligt gymasiet och de känns som man inte hänger med i tempot! Aja, skönt att du kommit ur de iaf! :) saknar dig!

2011-10-09 @ 19:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0