It simply exists


Idag har det varit en riktigt bra dag! När jag vaknar upp ser jag att det är snö ute och det gör mig förstås överlycklig. Skolan var kul som vanligt med fina tjejer och religionprovet gick bra med tanke på att jag inte har pluggat så mycket. Sedan hade jag tänkt att träna men det skippade jag och träffade en efterlängtad tjej istället, nämligen Frida. Vi inhandlade julklappar på stan och pratade om allt från himmel till jord. Nu avslutar jag dagen med lite plugg och hv på tvn. Hoppas att ni har fått en bra start på veckan!


Kommentarer
Postat av: emma skog

killproblem, allt är inte som de ska nu! men det löser sig nog. Saknar dig med bruden ! <3

2011-12-06 @ 08:11:21
URL: http://emmaskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0