Jag är nöjd med min värld precis som den är

Jeansjackan och solglasögonen var det som gällde idag. Vädret är på topp! När man sitter ute känner man hur det bränner på huden, och det är så underbart! Min dag har varit riktigt bra måste jag säga. Det var kul att träffa alla i skolan igen och dessutom slutade vi vid ett så det var ingen jobbig dag så att säga. I morse hade jag utvecklingssamtal och det gick bra. Fast min lärare sa till mig att det har varit kul att ha mig oså och då känner jag verkligen att NEJ, JAG VILL INTE SLUTA HÄR! Jag måste säga att jag har haft tre sjukt bra år på Junedal och jag kommer sakna klassen, lärarna och själva skolan enormt mycket. Men nu blir det nya tider och annat kul att se fram emot! (Förhoppningsvis) Några One Tree Hill avsnitt är det som väntar nu, bye bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du gå på gymnasiet?:)

2011-04-26 @ 15:00:04
Postat av: Anonym

Vad har du valt för linje och vilken skola? :)

2011-04-26 @ 21:49:42
Postat av: Anonym

Vilken linje har du valt och vilken skola? :)

2011-04-26 @ 21:51:06
Postat av: Anonym

Vilken linje har du valt och vilken skola? :)

2011-04-26 @ 21:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0