Party rock is in the house tonight

Är av någon anledning inne i en period nu när jag vaknar jätte tidigt och kan inte somna om igen. Det är riktigt jävla jobbigt, är ständigt trött på grund av det. Vaknade åtta idag och ändå somnade jag kanske runt två igår. Gick ju till sliver med Matilda och Alma och det slutade vid ett. Riktigt riktigt roligt var det!! Dock drog Matilda och Alma efter ett tag men jag fångade upp Malin och Hanna och dansade med dem istället. Känner mig inte så fräsch sen kvällen så tänkte ta en dusch nu. Om några timmar kommer mina kusiner, den ena av dem ska stanna några dagar så det ska bli mysigt. Hoppas att ni får en bra dag, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0