Saturday

Haft en sådan otroligt bra dag! Drog mig ner mot stan på förmiddagen i den kalla men underbara höstluften. Gick där och kikade i butiker med härliga vänner och gick sedan till Jensens för att käka god mat. Efter ett tag var det endast tre av oss kvar, gick då till Expresso House och tog oss en vanilj latte. Känner att jag älskar livet igen. Så glad så glad. Att prata om allt och ingenting med mina underbara vänner är så bra. Tonight? Har ingen aning vad som händer, hade tänkt att övnings köra med mina päron. Men nej så blev det inte. Vi får se vad kvällen bjuder på. Njut av helgen nu, puss

Kommentarer
Postat av: Belllla

Fan va snygg header Ellen! miss you gullet!

2011-10-09 @ 11:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0