I keep throwing it down two-hunded at a time

Lördag förmiddag, trött och fylld av tankar. Gårdagen bjöd på lunch med My, träning med Malin och fika med en riktigt fin person. Det var en bra dag och jag fick uppleva något jag aldrig varit med om tidigare. Det är så mycket tankar nu bara, jag kan inte riktigt se glädjen utan jag ser istället det negativa. Ganska typiskt mig. Förstår bara inte varför det är så, jag är kanske rädd. Rädd för vad som ska hända. Nu hade jag bara velat sitta med ett gäng tjejkompisar med en kopp varmchoklad i handen och bara prata. Prata om allt från himmel till jord. Men istället ska jag på hv med pappsen. Det blir säkert lika bra det! I kväll ska jag i alla fall träffa Matilda och det ska bli riktigt skönt, hon ska få en redig bamse kram när vi ses. Hoppas att ni alla får en bra lördag, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0