Tonight´s gonna be a good night

Hej alla fina! Åhh, det är äntligen helg! Så himla underbart, och grejen är den att jag vet att jag har massa bra saker framför mig nu i en vecka! Ikväll ska min älskade klass sova i skolan. Där blir det pizza, godis, lekar och massa annat kul. Imorgon blir det till att packa på dagen och på kvällen blir det tjejkväll. Sen på på söndag kommer det som jag längtat så länge efter, familjen drar till sälen. Finally! Det ska bli så skönt att vara ledig, kul att åka skidor och jätte mysigt att hela familjen ska med för en gång skull. Med andra ord kommer min helg bli awsome!
Jag har inte mycket mer att säga frånsett att det inte blev någon bakning igår, utan vi stack ut och sprang sen ändå. Haha, men vi fick så dåligt samvete! Aja det var gött! Jag kommer ha fullt upp resten av dagen så vi hörs imorgon eftermiddag. Have a good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0