Is it worth it?

Tyvärr har det varit riktig dålig uppdatering i veckan, men jag har haft fullt upp med plugg och annat. Igår var jag iallafall och åkte skidor i Ulricehamn med skolan. Det var riktigt roligt måste jag säga, bättre än jag trodde!
Idag har det inte hänt jätte mycket. Först var det skolan som vanligt och sen hem och käka lite. Efter några timmar stack jag och Malin ut och sprang runt munksjön, idag igen! Erkänn duktiga? Haha :) Jag måste bara säga att det ska bli sjukt skönt med fredag i morgon. Den här veckan har nämligen varit väldigt jobbig, plugg efter plugg. Men nästa vecka blir det förhoppningsvis mindre läxor vilket betyder bättre uppdatering. Vi hörs i morgon, ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0