Vad vore man utan vänner?

Jag tycker det är konstigt att tiden kan gå så fort. Redan i februari längtade man till sommaren och sedan helt plötsligt var den bara där. Men det som är allra mest läskigt är att om några dagar har jag haft sommarlov i en månad. Hur kan tiden bara springa iväg så? Jag har väl hunnit med mycket men ändå inte fruktansvärt mycket. Jag har umgåtts med mina kusiner i stugan i en vecka, firat midsommar med familjen, varit i Malins stuga i Halmstad, jag har mysigt med min mamma och varit i Matildas stuga i Skummeslöv. Okej det var visst ganska mycket och jag har haft det otroligt bra. Dessutom har jag mycket att se fram emot, till exempel ska jag till England om två veckor och stanna där i tre veckor. Jag har och kommer ha ett riktigt bra sommarlov helt enkelt. Men ändå är det något som tynger mig. Jag vet inte riktigt vad, kan det vara saknaden av alla vänner. För jag saknar dem såå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0