You go girl

Har ni sätt krönikan på devotes websida? Den handlar om att älska sin kropp då Isabella Löwengrip (alltså blondinbella) har lagt upp en bild på sig själv i bikini och sagt att hon älskar sin kropp. Jag tycker att ni borde läsa krönikan för man blir så inspirerad, eller åtminstone jag blev det. Isabella är absolut inte pinnsmal utan har en kurvig men vältränad kropp. Jag blir så himla glad när hon säger att hon trivs med sig själv. Jag tror knappt att det finns någon tjej i tonåren som trivs med sin kropp idag och då behövs det personer som blondinbella. Precis som dem säger i krönikan räcker det verkligen inte men det är en god bit på vägen!
Här har ni krönikan:
http://www.devote.se/articles/bloggvaerlden/bloggkroenikan-att-aelska-sin-kropp_20-1786.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0