It´s just another day

Man kan faktiskt ha bra dagar även när man är i den så kallade röda veckan. Min dag började med att gå med Matilda till skolan utan att trilla trots att det var svinhalt. Sedan fick jag gå igenom storm och ösregn till Spira, alltså det nya konserthuset i Jönköping. Där var det ungefär 100 ungdomar som skulle diskutera saker som vi ungdomar vill ska ändras till 2012. Det var intressant, ganska kul och bra. Betydligt bättre än lektion och när man har lika bra vänner som jag har man det alltid kul. Innan jag kom hem hann jag med att köpa en tröja som jag velat ha ett bra tag och käka lunch med mor min. Nu sitter jag här hemma. Träning och myskväll är vad som står på mitt schema. Hoppas att ni har en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0