Carpe diem

Tjejerna på denna bilden är väldigt saknade. Louise, Frida, Agnes, Alida, Anna, Matilda och Karin. Det var dem jag umgicks med allra mest i England men också med härliga italienare och finnar. Det var några av de bästa veckorna i mitt liv! Vi hade det så otroligt kul, skrattade i stort sett hela tiden. Idag har jag varit hemma i precis en vecka och det känns sjukt konstigt. Tiden går alldeles för fort. Om en timma ska jag på massage, super skönt, och i kväll blir det bio med Malin. Ciao ciao

Kommentarer
Postat av: Karolina och Olivia

God eftermiddag! Vi är två tokiga tjejer, som alltid har något mer eller mindre galet på gång. Kolla gärna in bloggen, vi kan nästan lova att du lämnar den med ett leende. Hoppas din dag blir/har varit grym!

2011-08-16 @ 16:41:18
URL: http://KarolinaOlivia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0