Stockholm

Såhär var det ju inte tänkt att det skulle se ut efter min paus. Tyvärr har det här med designen blivit lite uppskjutet men det kommer förhoppningsvis fixas snart! Förövrigt har jag haft en kanon helg i Stockholm. Jag, min mamma, pappa och farmor åkte upp dit för att träffa mina kusiner och min syster. Vi har gått på stan, promenerat och fikat i solen, käkat på restaurang, mysigt framför tv:n och massa mer. Vi har hunnit med en hel del som ni ser och jag har verkligen haft det bra. Det var kul att träffa kusinerna och min syster! Jag hade tänkt att köpa ganska mycket saker som jag letade efter men jag hittade faktiskt bara en grej. Nämligen en svart stickad kofta från Kappahl. Man kan använda den till allt och den var dessutom riktigt skön! Resten som jag letade efter får vänta. Hoppas att ni också har haft en bra helg, puss!

Här har ni en bild på koftan. Dock ser man inte så mycket men ni ska få se en bild när den är på snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0