skogstrollet här!

nämen är hon här inne och spökar? Jajemen det är jag. Hade tänkt att ta på mej lite äran över headern. Okej det ända jag gjorde va att redigera bilden och skriva ditt texten och sedan lägga in den som header xD VILKET JOBB ASSO!!! :o hahaha :D hoppas allt är bra med ellens läsare, mina mår iaf super bra!! :D Ellen sitter nu i hennes stuga och äter dammråttor med gaffel. Eller något annat roligt ! Jag och Ellen ska nu på bio på söndag, visstja det skulle jag kolla upp med, vilken bio vi ska se. Jaja nu babblar skogstrollet för mycket här märker jag, ha det fint PUSS!

Kommentarer
Postat av: ellen själv :)

matilda min älskade vän! :D:D

2010-08-27 @ 22:08:10
URL: http://ellenwetterholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0